Web, který vydělává

Žijeme v době, ve které se skutečný svět úzce prolíná se světem virtuálním. Webové stránky má v dnešní době většina firem a nemyslíme tím jen velké nadnárodní společnosti. I malé „garážové“ firmy potřebují být vidět dále, než je konec ulice, ve které sídlí. Proč? Protože z různých průzkumu vyplývá, že na internetu vyhledává až 90% uživatelů.
Týká se to samozřejmě i veterinárních ordinací a klinik. Jenže jen mít webové stránky nestačí. Webové stránky slouží jako klíčová dírka, skrze kterou se klienti mohou podívat do Vaší ordinace dříve, než ji navštíví. Dozví se, jak to u Vás vypadá, jaké máte ordinační hodiny, na léčbu kterých zvířat se specializujete, jakými diagnostickými přístroji disponujete, kdo je ve Vašem týmu, a pod.

priklad

Dobré webové stránky umí generovat business. K tomu ale musí splňovat 3 podmínky.
Za prvé, dobré webové stránky musí být vidět. To znamená, že při zadání vhodných klíčových slov je potenciální klient musí vidět na první stránce vyhledávače. Pokud tomu tak není, jako by daný web vůbec neexistoval.
Za druhé, webové stránky musí budoucímu a/nebo už stávajícímu klientovi přinést informace, které hledá.
Za třetí, musí být optimalizované pro prohlížení v mobilních zařízeních (chytré telefony / tablety).

Klíčem k dobrému webu je správná struktura webu a pak OBSAH, OBSAH a ještě jednou OBSAH podpořený SEO strategií (optimalizací pro vyhledávače). Další aspekty, které jsou důležité pro tvorbu kvalitního webu zahrnují: profesionální design, uživatelsky příjemnou navigaci (intuitivní menu) a rychlé načítání stránek.

 

hledaji na vet webPodle průzkumu, do kterého jsme zapojili 100 majitelů či chovatelů domácích mazlíčků, (potenciální) klienti veterinárních ordinací na webových stránkách nejčastěji hledají ordinační dobu a kontaktní informace (92%), dále následuje možnost objednání online (14%), online poradna (13%), reference (13%) a informace o sezónních akcích jako je hromadné očkování apod. (12%). A co klientům naopak nejvíce chybí? Necelých 28% uvedlo, že jim na webu veterinárního lékaře chybí možnost objednání online. Dalšími body v pořadí je online poradna (12%) a kalendář obsazenosti ordinace (12%).
Problém je, že v dnešní době Vám jakési webové stránky vytvoří skoro kdokoliv. Jenže kdokoliv neumí vytvořit kvalitní a viditelný web. Pokud opravdu chcete, aby Vám webové stránky Vaší ordinace přivedly nové klienty a tím generovaly zisk, můžeme Vám pomoci.

Stejně jako vy, i my jsme specialisté v našem oboru. Kontaktujte nás.