Příkladová studie: Potřebuje veterinář prezentaci na internetu?

Moderní webové stránky veterinární nemocnice v Českém Brodě

Po diskuzi s Veterinární nemocnicí v Českém Brodě (www.vetnem.cz) jsme navrhli, aby se vytvořily moderní webové stránky, které budou žít. Žít znamená, že jsou vytvořeny tak jednoduše, že lékař rychle vloží aktuální zprávu či odpoví na dotaz v online veterinární poradně.

Jak jsme to udělali?

Webové stránky jsme optimalizovali pro mobilní telefon a navrhli moderní líbivý design. Zákazník ihned na mobilu zjistí, jaké jsou ordinační hodiny a kam volat na pohotovost. Webové stránky jsme optimalizovali pro vyhledávače, dle lokality, kde lékař ordinuje.

Jakých jsme dosáhli výsledků?

Průměrná denní návštěvnost webových stránek je okolo 50 návštěvníků (starý web měl 15 návštěvníků/denně), během půl roku bylo odpovězeno na 200 dotazů (starý web 0 dotazů). Tento obsah je volně dostupný na internetu, takže ho může vyhledat i další tazatel přes vyhledávač, resp. takto se nový návštěvník dozví o samotné nemocnici a lékař již nemusí odpovídat emailem a vkládat odpověď na web. Vše probíhá jednoduše přes webové stránky.

veterinari

Pro každého veterináře funguje jiný způsob online prezentace přes internet.

Někdy jednoduše stačí jedna stránka přes www.firmy.cz. Příhraniční veterináři potřebují vícejazyčnou verzi, aby přilákali klienty například z Německa. Veterináři z velkých měst musí investovat prostředky na online reklamu či optimalizaci webu, aby předčili silnou konkurenci.
Individuálně vám umíme poradit tak, aby vaší ordinaci online prezentace přinesla obchodní prospěch.