Jak se prosadit mezi konkurencí

 

Ve světě, ve kterém hlavní pozornost určuje cena, je stále těžší přitáhnout pozornost cílových zákazníků. Navíc pokud se Vaše podnikání dá definovat pojmem „small business“, je Vaše pozice o to těžší, protože stojíte v nerovném boji proti větším společnostem či nadnárodním gigantům s dobře financovanými marketingovými odděleními.

 

Tím výčet pomyslných „nepřátel“ Vašeho podnikání nekončí. Musíte také soutěžit s rozptýlením pozornosti uživatelů, zejména na poli sociálních sítí, kde udržet pozornost zákazníka je velice těžké. To však neznamená, že vaše marketingové úsilí musí stát spoustu peněz, nebo že byste ho museli pojímat příliš dramaticky, abyste dokázali vystoupit z davu.

 

Každý návštěvník kouká prvotně na webové stránky. Pak se rozhodne jít či nejít do Vaší ordinace. Je to nyní skoro 90% nově příchozích návštěvníků. Primárně se Vaši zákazníci dívají na stránky, které musí vyzařovat klid, nabídku pomoci, pěkné prostředí, novinky z Vašeho oboru a přehlednost.

 

Rádi Vám pomůže vystoupit z řady, aby se k Vám přidalo spousty nových návštěvníků stránek, kteří se posléze stanou Vašimi novými zákazníky. Nyní je ta pravá doba přidat mezi členy našich klientů, kteří již s námi spolupracují. Přejeme Vám mnoho osobních a zvláště pracovních úspěchů.

 

O autorovi: IPC Corporation s.r.o.

Komentáře nejsou povoleny.